Bevásárló kosár:
a kosár tartalma 0 termék
Digitális képkidolgozás
Digitális fényképezőgépek
  Digit. fényképezők márka szerint
  Tükörreflexes digitális gépek
Digitális kamerák
  Akció kamerák
  Kamerák
Fényképező, kamera kiegészítő
  Objektívek
  Vakuk, Led lámpák
  Fotó-videó állványok
  Táskák, tokok, mellények
  Memóriakártya, háttértár
  Tisztítás, védelem
  Mikrofon
Szórakoztató elektronika
  Televízió
  Digitális képkeretek
  Fej és fülhallgató
Távcső, teleszkóp, éjjellátó
  Spektívek
  Teleszkóp
  Éjjellátók
  Távcső
  Távmérők
  Vadkamera
  Led lámpák
Bolhapiac a készlet erejéig
Cikkek
Hírek, információk, tesztek minden nap tovább
Friss cikkek
Összes cikk
Hírek, újdonságok (1)
  Akciók   Keresés   Kapcsolat   Regisztráció   Bejelentkezés
Rólunk, Üzleteink, Szállítás, Áruvásárlási hitel

Üdvözlöljük a Diamond Fotó honlapján.

A kor kihívásainak megfelelően FUJIFILM FRONTIER digitális laborgépen készítjük el a megrendelők digitális képeit. Vásárlóink üzletünkben Order-it önkiszolgáló munkaállomáson is leadhatják képrendeléseiket. EPSON plotternyomtatónkkal akár A0 méretben is elkészítjük a képeket. Egyik fő szolgáltatásunk a szaklaborálás, fényképészek munkáit18 éves tapasztalattal készítjük el.

Hivatalos FUJIFILM és CANON fotószaküzletünkben széles választék és felkészült szakemberek várják.

Az áruházat üzemelteti: Guti Ildikó egyéni vállalkozó
Adószám: 52850758-2-37
Közösségi adószám: HU52850758
Vállalkozói engedély száma: ES-538366 - Bejegyezte: Paks Város Önkormányzata - Nyilvántartási száma: 3344941
Székhely:7030 Paks, Haladás 39.
Bankszámlaszám: ERSTE BANK 11992206-07500862

Üzletünk elérhetősége: Központi telefonszám: 0675/510-442

DIAMOND FOTÓ
Paks, Barátság u. 1.
0675/510-442
fotodiam@t-online.hu
Nyitvatartás:
H-P 09-18 óráig
Szombat 08-12 óráig.

Jótállás érvényesítésének helye: 7030 Paks, Barátság u. 1.

Árak:
Áruházunkban minden ár bruttó ár, vagyis tartalmazza az ÁFÁ-t. Az internetes és a bolti áraink között eltérés lehetséges!
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az esetleges technikai, és adatrögzítési hibákért felelősséget nem vállalunk! Honlapunkon törekszünk mindig a valós termékadatokat és a pontos árat feltüntetni, de az elírásokért és az esetlegesen rendszerhiba miatt előforduló téves ár és adat megjelenésekért nem tudunk felelőséget vállalni. Az Ön védelme érdekében minden rendelést visszaigazolunk. Ekkor kerül véglegesítésre a termék ára és a várható kiszállítási határidő, ha ezt elfogadta, akkor érvényes a megrendelése. Árainkat a beszerzési árak alapján folyamatosan igyekszünk a legalacsonyabban tartani. Egyes esetekben az árak csak raktárkészletünk, vagy beszállítónk raktárkészletének erejéig érvényes. A készlet elfogyását követően befogadott rendeléseket már csak az árcsökkenés előtti áron igazoljuk vissza. A vásárolt áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékleírásokat a gyártók bocsátották rendelkezésünkre, így ezek pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni. A árucikkek mellett található fotók szimbolikus fotók, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet.


Garancia
Termékeinkre a vásárlástól számított 1 évig garanciát biztosítunk. Azoknál a termékeknél ahol a gyártó hosszabb garanciaidőt biztosít, ott külön jelezzük.
Szállítási feltételek.
A megrendelt termékeket az MPL - Magyar Posta Logisztika futárszolgálat kézbesíti a megrendelőnek. Üzletünkben személyes átvételre is van lehetőség, ezt azonban kérjük minden megrendelésnél megjegyzésként feltüntetni!
Szállítási költségek.
Bruttó 30.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes.
Ezen összeg alatti rendelés esetén a szállítási költség 1.270 Ft .
Szállítási határidő.
A megrendelt terméket akár másnap kézhezkapja. Minden megrendelésre visszaigazolást küldünk a várható szállításról a raktárkészlet függvényében. Amennyiben a megrendelt termék rendelkezésre áll, azt a megrendelést követő munkanapon az MPL - Magyar Posta Logisztika futárszolgálatának átadjuk.



A rendelés menetéről
Webáruházunkban bejelentkezés nélkül is lehet böngészni, de rendelni csak regisztrált felhasználóként lehet.
Regisztrálni az alábbi helyen tud: Regisztráció
Ha egy terméket meg szeretne vásárolni, helyezze a kosarába. Ha tovább szeretne böngészni, akkor kattintson a Vásárlás folytatása gombra, ha pedig fizetni szeretne, akkor kattintson a Pénztár gombra. Kérjük, ellenőrizze személyes adatait, valamint a kosara tartalmát! Kosár tartalmának törlése: eltávolít ablak, majd kosár frissítése, vagy mennyiséget nullára változtatjuk és kosár frissítése. Több azonos termék vásárlása: mennyiségnél a kívánt darabszám, majd kosár frissítése. Kosár funkcióban bruttó árat lát, mely az áfát tartalmazza, azonban az esetleges szállítási költséget csak akkor fogja látni, ha a pénztár funkcióban a házhozszállítást választja és a termék 30000 ft. alatti értékű. Személyes átvételre is lehetősége van, ezt szintén a pénztár menüpontban tudja beállítani, ez esetben csak a termék bruttó vételára kerül kifizetésre.
Ha a megrendelés után meggondolta magát, kérjük jelezze e-mailben.
Az Ön megrendelése csak a visszaigazoló e-mail után válik érvényessé.
A visszaigazoló e-mail nem azonos a rendszer által generált vásárlási megbízással.
A végleges ár az, ami a visszaigazoló e-mailben szerepel.

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.
Elállási jog és gyakorlásának feltételei Mit tehetünk, ha meggondoltuk magunkat?
Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után? Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk. 
Mi az az elállási jog?   Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére. 
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?  Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.  
Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?   Termék (például könyv, elektronikai cikkek stb.) megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (például interneten közzétett apróhirdetés, interneten megrendelt kábeltelevízió előfizetés) esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő. 
Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat? A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (14naptári nap) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 8 munkanapos (14naptári nap) határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
A 8 munkanapos időtartamon (14naptárinap)belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?   Nem, mert a 8 munkanapos (14naptárinap)határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon (14naptárinap) belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos (14naptárinap)időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé.
Előfordulhat olyan eset, hogy a 8 munkanapos (14naptári nap)elállási határidő meghosszabbodik? Igen, amennyiben a kereskedő a termék kiszállításáig (szolgáltatás esetében a szerződéskötés napjáig) nem bocsátja a fogyasztó rendelkezésére az ún. írásbeli megerősítést. Ebben az esetben ugyanis a fogyasztó az elállási jogát az írásbeli megerősítés kézhezvételének napjától számított nyolc munkanapon (14naptárinap) belül, legfeljebb azoban az elállási határidő kezdő időpontjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.(Az írásbeli megerősítés tartalmazza mindazon információkat, amelyekre a fogyasztónak egy esetleges jogérvényesítés során szüksége lehet, így például a vállalkozás adatait, az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos tudnivalókat, vagy éppen a panaszintézés helyéről, illetve az esetleges jótállási feltételekről szóló tájékoztatást. Az írásbeli megerősítést a kereskedő különféle módokon juttathatja el a fogyasztó részére: megküldheti az elektronikus visszaigazoló e-mail részeként, de rendelkezésre bocsáthatja a megrendelt termék postai csomagjához mellékelve.)
kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt? Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 8 munkanapos (14napátirnap) határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve CD és DVD lemezek esetében). Mint ahogyan utaltunk már rá, amint eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni. 
Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval? Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is kifejezésre juttathatjuk. javasolt, hogy elállási nyilatkozatunkat elsősorban az eladónak a webáruház honlapján közzétett e-mail címére küldjük el. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, elállási nyilatkozatunkat személyesen is átadhatjuk és az eladóval igazolt módon átvetethetjük. 
Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza? Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.  
Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás? Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni. – vételár+eredeti kiszállítási költség
Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor? A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Az eladó az elállás miatt sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat a fogyasztóra. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.

Jótállási igények
A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az általunk forgalmazott termékekre az alábbiakat biztosítjuk vásárlóink részére:

  • magyar nyelvu garanciajegyet
  • legalább 12 hónap jótállási idot
  • a jótállási idon túl legalább 12 hónap szavatosság idot
  • a 3 munkanapon belül meghibásodó termékeket kicseréljük. Ha erre nincs lehetoség, akkor a vásárló döntése alapján a vételárat visszafizetjük, vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket biztosítunk.
  • a garanciajegyen minden esetben feltüntetjük a garanciális javításra jogosult szakszerviz elérhetoségét, amelyeket a magyarországi képviseletek jelölnek meg

Ha a termék a vásárlásától számított 3 munkanapon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetoség, a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el.

Guti Ildikó mint a diamondfoto.hu üzemeltetője kijelenti, hogy az áruház működtetését mindig az aktuális érvényben lévő törvényi szabályozásnak megfelelően végzi.

Személyes adatok védelme

A Diamond Fotó Online Fotóáruház tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait.
Az Ön által megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat kizárólag csak a Diamond Fotó rendelési céljaira használjuk fel.
A megadott e-mail címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel akciós hírlevelünkhöz. Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, kérjük iratkozzon fel hírlevelünre.
A hatályos 2008. évi XLVIII. törvény alapján a hírlevélre történő feliratkozás során e-mail címén kívül meg kell adnia teljes nevét, valamint lakcímét is. Ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, a hírlevélről történő leiratkozás során töröljük nyilvántartásunkból!

A Diamond Fotó oldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhető. Regisztrációra csak a kosár használatához van szükség. Ekkor is csak a későbbi azonosításhoz szükséges adatokat kérjük megadni: név, e-mail cím, jelszó.
Csak a megrendelés során kérünk minden olyan adatot - név, cím, telefonszám - amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.

Magyar Posta futárszolgálattal, postai utánvétes szállítás esetén:
Az árurendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon - de legkésőbb három munkanapon belül - átadjuk a Magyar Posta Logisztika részére, amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezünk. Ennek hiányában a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.

A csomagot a következő munkanapon kézbesíti az MPL - Magyar Posta Logisztika, a Posta futárszolgálata. A csomagkézbesítő munkaidőben kísérli meg a kiszállítást 8-16 óra között. Ha nem talál megfelelő személyt, egy értesítést hagy a címhelyen és a következő munkanapon újra megkísérli a csomag kézbesítését.

Kérjük, hogy pontos nevet és címet adjon meg, társasház esetén emelet, ajtó megjelöléssel. Fontos, hogy az Ön által megadott név szerepeljen kiírva a címhelyen, ellenkező esetben a csomagkézbesítő nem tudja, kinek adja át a csomagot és értesítőt sem tud hagyni.

Amennyiben a második alkalommal sem sikerül a küldeményt kézbesíteni, a futár értesítőt hagy, hogy melyik postahelyen vehető át a küldemény. Sikertelen kiszállítás esetén az értesítőn megjelölt postán hagyja a csomagot. Ekkor a címzett az értesítő ellenében a megjelölt helyen veheti át a küldeményt 5 munkanapon belül. Ezután a csomag visszakerül ügyfélszolgálatunkra.

A csomag ellenértékét a postai alkalmazottnak kell átadni kézbesítéskor, Ha a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről, illetve ha ennek ellenére mégis át akarják venni, a posta munkatársával jegyzőkönyvet vetessenek fel és egy példányt juttassanak el ügyfélszolgálatunkra.

Folytatás
Copyright © 2006, Company Name. ©2004 osCommerce
Fejlesztő: oscommerce.hu| Adatvédelem | Vásárlási feltételek
Fényképes bögre akár egy órán belül
diamondfoto facebook
Fényképes párnák különböző méretekben és formákban akár 1 órán b
Képkidolgozás telefonról egy kattintással
Fényképes egérpad akár 1 órán belül
Fényképes kötény akár 1 órán belül
Fényképes póló akár 1 órán belül
Diszitse otthonát vászonfotóval. Vakrámára tűzve is kérheti
Fotókönyv
Diszitse otthonát poszterméretű képpel és válasszon hozzá képker